czwartek, 16 stycznia 2014

Społeczeństwo: Współczesna oda do wolności

I have a dream. Śni mi się, że kiedyś nadejdą prawdziwe dni równości. Że żaden łysol nie będzie krzywdził ludzi, którzy mają inne poglądy, niż on. Że będę mógł WSZYSTKO! A co bym wtedy zrobił? Oto moja wizja…



Kiedy na świecie zapanuje prawdziwa WOLNOŚĆ, nie będę już musiał wstydzić się tego, że urodziłem się w kraju, który kiedyś należał do bloku wschodniego i zasłynął ze złodziei samochodów i pijaków. Na świecie nie będzie żadnych granic! Wszyscy będziemy równi. No, może poza Kaczyński, bo on ma metr pięćdziesiąt i to w kapeluszu. Zresztą, Kaczyński…

W moim pięknym świecie nie będzie już takich ludzi. Eutanazja pozwoli nam kończyć swój żywot, kiedy tylko zapragniemy. A jeśli ktoś nie będzie zgadzał się z naszym światopoglądem? Cóż, eutanazja może być też przymusowa. Dzięki temu nie będzie „Kaczorów”, „PiSiorów” i innych „Moherów”. Pomyślcie tylko, te staruchy wreszcie nie będą zajmowały miejsca w kolejkach do lekarza. Władze nie będą musiały tracić pieniędzy na ich emerytury. Konia (albo kozę z rzędem) temu, kto zalegalizował ten pomysł.


A dlaczego kozę? Świat upora się z ciemnogrodem i debilnymi „katolami”. Uda się to, dzięki przyjaźni mistrzów ekonomii – Żydów, a także niezmiernie przyjaznych muzułmanów. W końcu się dogadają, a dzięki nim świat stanie się lepszy. Tysiące kościołów, które oblegają wszystkie osiedla, zamienimy na markety Tesco. Skoro nie będzie granic, to Anglicy zapomną nam te głupie zaczepki polityków. Z resztą, nikt nie będzie o tym pamiętał, ponieważ w szkole, zamiast historii, będą lekcje o gender.

Teraz o wolności dla młodych. Seks legalny już od przedszkola. Skoro zacząłeś edukację, to możesz już pozwolić sobie na to i owo. I to z kim chcesz! Wyeliminujemy pojęcie pedofilii i nikt nie będzie narzucał nam wieku naszego seksualnego partnera. Poza tym, w razie wpadki, aborcja będzie refundowana. Usuniemy także pojęcie płci. Po co, co chwilę zmieniać dowód osobisty, skoro zmienimy płeć? Orientację seksualną też będziemy zmieniać. Żeby nie było nudno. Żyjmy bez granic. Pierwsza operacja zmiany płci będzie refundowana, ale… Wiadomo, że ideały nie istnieją, dlatego… za każdą kolejną zapłacisz sam.

Jakie życie jest piękne! Dziś jestem Ania, bo to bardzo popularne imię. Ania – brzmi, jak człowiek z jajami, czyli w wolnym tłumaczeniu z charakterem. Co prawda wczoraj byłem Patryk i byłem ogromnym pasjonatem kobiecego piękna… dlatego teraz jestem lesbijką. Wiadomo, że kobiety też mają swoje wady, więc jeśli moja partnerka zacznie marudzić, przerzucę się na facetów. Wiadomo – żeby życie miało smaczek, raz dziewczynka, raz chłopaczek. A, no i z nudy warto czasem pomyśleć o kozach. Przecież wszyscy będziemy muzułmanami. Kolejną tego zaletą jest fakt, że nie będą nam już groziły ataki bombowe.

Kiedyś zorganizuję imprezę charytatywną. Ogromną. Moja impreza, więc i ja liczę ile wrzucono do puszki. Pół roku później wezmę się za organizację ogromnego festiwalu muzycznego. Każdy z uczestników otrzyma prezent do wyboru:  skrzynka taniego wina, 2 gramy haszu, lub gram fety. To już moja sprawa, skąd wezmę na to hajs. Ale żyjemy w wolnym świecie, więc na szczęście nikt mnie o to nie zapyta. A co do bezpieczeństwa, kamery będą w każdym domu, w każdej łazience. Jak u Orwella? Kto to jest? Mowa o tym zakazanym nazwisku z „Wydziału Historii w Departamencie Prawdy”?


A teraz… OBUDŹCIE SIĘ, KURWA!

Sako

1 komentarz:

  1. ulubiony fragment : A, no i z nudy warto czasem pomyśleć o kozach. Przecież wszyscy będziemy muzułmanami. Kolejną tego zaletą jest fakt, że nie będą nam już groziły ataki bombowe.

    OdpowiedzUsuń